Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Μεταμόρφωση καθρέπτη

Καιρό τώρα παρακολούθω πως μεταμορφώνετε πολλές από εσάς τους καθρέπτες MALMA του Ikea και ήθελα να το δοκιμάσω κι εγώ. Έτσι, στην τελευταία μου εξόρμηση στα μαγαζιά, προμηθεύτηκα δύο για να τους διακοσμήσω για τα δωμάτια των κοριτσιών. Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, έβρεχε συνέχεια κι έτσι ήταν η ιδανική ευκαιρία να το δοκιμάσω. Τον πρώτο καθρέπτη τον έφτιαξα για τη μικρή μου κόρη και θέλησα να είναι απόλυτα προγκιπικός. Ελπίζω να τα κατάφερα.
Σίγουρα η φωτογράφηση δεν πέτυχε αλλά η όλη διαδικασία με ενθουσίασε πολύ.
Το δεύτερο καθρέπτη δεν το έφτιαξα μόνη μου. Είχα και βοηθό τη μεγάλη μου κόρη (8,5 χρ.) ή μάλλον εγώ ήμουν η βοηθός της. Η επιλογή του χαρτιού και όλων των διακοσμητικών έγινε από εκείνη κι εγώ βοήθησα στην υλοποίηση.
Δεν είναι υπέροχος κι αυτός;




5 σχόλια:

  1. Κα οι δύο καθρέφτες είναι απίθανοι!
    Ο πρώτος είναι όντως φτιαγμένος για μια μικρή πριγκίπισα! Στον δεύτερο αναγνωρίζω το τέλειο χαρτί από τα λατρεμένα be mine, μπορεί να μπει και στο δικό σου δωμάτιο, αν ταιριάζουν τα χρώματα!
    Mπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και οι δυο είναι πανέμορφοι, αλλά ο πρώτος....θαύμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια. Η αλήθεια είναι ότι και εμένα μου άρεσαν πολύ και τώρα τους καμαρώνω στα δωμάτια των κοριτσιών μου. Πάντως είναι μια πολύ καλή ιδέα για δωράκι και σκέφτομαι να την εφαρμόσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι καθρέφτες σου είναι πανέμορφοι,μπραβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλως σε βρισκω!ειναι πανεμορφα τα καθρεπτακια σου.θα τα λεμε ..φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή