Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Κάρτα Γενεθλίων

Πάλι πέρασαν πολλές μέρες από την τελευταία ανάρτηση αλλά λίγο οι καθημερινές υποχρεώσεις και πολύ περισσότερο η άνοιξη που ήρθε απότομα και δε βρίσκω χρόνο να ασχοληθώ.
Με αφορμή ένα πάρτυ γενεθλίων που είχαμε το περασμένο Σάββατο έφτιαξα μια καρτούλα γενεθλίων για ένα 9χρονο κορίτσι.
Βασίστηκα στο sketch του Get Creative για την πρόκληση για κάρτα που μου άρεσε πολύ.
Αυτή τη φορά δοκίμασα να ράψω/κεντήσω με λίγο πιο χοντρή κλωστή και ομολογώ ότι με δυσκόλεψε λιγάκι.
Μ'αυτήν την κάρτα επίσης θα συμμετάσχω στην πρόκληση Challenge #8 – Sewing/Stitching του Young Crafters Unite γιατί έραψα και στην πρόκληση Flower Challenge του Lily Pad γιατί χρησιμοποίησα λουλούδι.
Δε ξέρω αν σας αρέσει αλλά τουλάχιστον άρεσε στην κόρη μου και στην παραλήπτρια και αυτό είναι που έχει και τη μεγαλύτερη σημασία.
Η αλήθεια είναι ότι θέλω να κάνω πολλά πράγματα αλλά το πρόβλημα που αντιμετωπίζω με την έλλειψη του χρόνου παραμένει άλυτο. Έτσι αποφάσισα να χαλαρώσω λιγάκι και να κάνω ότι προλαβαίνω όποτε βρίσκω χρόνο αλλά και διάθεση. Πάντως σας παρακολουθώ καθημερινά και θαυμάζω τα αριστουργήματα που φτιάχνεται. Καλό βράδυ και ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα!

18 σχόλια:

  1. ειναι τελεια η καρτα!!!το ραψιμο ειναι φοβερη λεπτομερεια που κανει τη διαφορα!
    ευχαριστουμε πολυ για τη συμμετοχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ γλυκιά και πολύ ρόζ η κάρτα σου Λευκή μου!Το αγαπημένο μου χρώμα!Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Love the design using a portion of the die cut! Pretty color combination too! Thanks for playing with us at Lily Pad Cards!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λευκή η καρτούλα σου είναι πολύ γλυκεια και αφού αρεσε στην κορούλα σου αυτό μετράει !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. What a cute card,great stitching!thank you for joining us at get creative. Channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφη και πολύ γλυκιά η καρτούλα σου!!!!!καλή επιτυχία στις προκλήσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ όμορφη και κοριτσίστικη!!!καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφη Λευκή!!Το ράψιμο ειδικά όλα τα λεφτά!Μου αρέσει πολύ και το χαρτί που χρησιμοποίησες!Φοβερά χρώματα!!Καλή επιτυχία!Σε ευχαριστώ πολύ και για τα πολύ όμορφα σου λόγια!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφη! Το ράψιμο είναι τέλειο!
    Φιλάκιααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφη η καρτούλα σου, ιδιαίτερα μου αρέσει το κεντηματάκι! Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου στο Get Creative και καλή επιτυχία στην πρόκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαχαχαχα!!! Δε θα διαφνήσω με τις υπόλοιπες!! Το ράψιμο είναι η λεπτομέρια που κάνει τη διαφορά!! Πολύ όμορφο αποτέλεσμα! Σε ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου στο Get Creative!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφη καρτούλα!!!μου αρέσει ο συνδιασμός του πομαντικού ροζ και του δυναμικού κόκκινου και φυσικά το κέντημα!!!Μπράβο Λευκή,καλή επιτυχία!!!Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφη και κοριτσίστικη καρτούλα!

    Υγ Λεύκη μου, δεν έχω λάβει κανένα mail από σένα, επομένως δεν έχω στείλει το δωράκι σου...
    Σε παρακαλώ, στείλε μου τα στοιχεία σου μαζί με την προτίμησή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι τέλεια καρτούλα...Μυρισε άνοιξη...Το ράψιμο πραγματικά Eκάνε τη διαφορά...Σε ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σου στο Get Creative!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφη η κάρτα!! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Lovely card. Thanks for dropping in for our blog hop and for your kind comment.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εκπληκτκή καρτούλα μαρεσει πολύ το κέντημα!!!μπράβο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή