Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Χρόνια Πολλά!!!

Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη!
Ελπίζω να περάσατε όμορφα αυτές τις μέρες και να ξεκουραστήκατε αρκετά.
Επιστροφή τώρα στην καθημερινότητά μας.
Η αλήθεια είναι ότι δεν πρόλαβα να φτιάξω κάτι τις προηγούμενες ημέρες. Αγόρασα όμως υλικά για βραχιολάκια και έτσι ετοιμάσαμε με τα κορίτσια μου τη νέα μας κολεξιόν.
Τα κορίτσια μου επέλεξαν άκρως καλοκαιρινά χρώματα κι εγώ κινήθηκα σε πιο σκούρους τόνους. Ελπίζω το καλοκαίρι να τολμήσω κι εγώ τα πιο έντονα χρώματα.
Με τα χαρτιά μου δεν πρόλαβα να φτιάξω κάτι παρά μόνο ένα πασχαλινό καλάθι βάσει των σχετικών οδηγιών της Κατερίνας. Το έκανα κάπως βιαστικά γιατί δεν είχα και πολύ χρόνο όμως άρεσε πολύ στην παραλήπτρια.
 Φιλάκια πολλά και να είστε πάντα καλά!

4 σχόλια:

  1. Είναι γλύκα τα βραχιολάκια σου Λευκή!!Μπράβο!! Και το καλαθάκι πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γειά τα βραχιολάκια!!!Είναι πολύ όμορφα αλλά και εγώ για μένα τα σκούρα θα προτιμούσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανεμορφα τα βραχιολακια...τα φρουτακια...καρπουζι -λεμονι απο που τα πηρες???με ενδιαφερουν....το καλαθακι απιθανο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Λευκή μου!!Τι ωραία βραχιολάκια!Φανταστικά!Το καλαθάκι θέλω να το κάνω και εγώ αλλά να δούμε πότε!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή