Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Get Creative - October 9th Natasa's challenge

Καλησπέρα για δεύτερη φορά σήμερα.
Πρόσφατα απέκτησα το heat gun για να κάνω heat embossing. Ενώ το ήθελα εδώ και πολύ καιρό, συνεχώς το ανέβαλα. Μόλις είδα την πρόκληση της αγαπημένης Νατάσας, αποφάσισα ότι ήρθε η στιγμή να το αγοράσω. Όλα καλά μέχρι εδώ. 
Εδώ και δύο εβδομάδες κάνω διάφορα πειράματα. Όχι η σκόνη που πήρα δεν είναι καλή, όχι οι σφραγίδες δε μου αρέσουν, όχι δεν έχω ποικιλία στα μελάνια...Συνέχεια έβρισκα μια δικαιολογία για να απορρίξω κάθε τι που έφτιαχνα. Σήμερα όμως αποφάσισα να γίνω πιο τολμηρή και να σας δείξω τη δική μου εκδοχή. Εξάλλου η προσπάθεια είναι που μετράει κι εγώ θέλω πολύ να προσπαθήσω και γι'αυτήν την πρόκληση.
Δε δούλεψα την τεχνική resist σε μεγάλη επιφάνεια αλλά σε αρκετά μικρή και ελπίζω να μετράει ως συμμετοχή. Αν όχι, ενημερώστε με και αποσύρετε την κάρτα μου.
Η τεχνική μου φαίνεται στην χριστουγεννιάτικη "μπάλα" που έβαλα στην κάρτα μου. Όπως καλά καταλάβατε, έφτιαξα την πρώτη μου χριστουγεννιάτικη καρτούλα για φέτος.
Και για του λόγου το αληθές :


Δε ξέρω αν προλάβω μέχρι αύριο να φτιάξω άλλη καρτούλα (πρέπει να πάω και στο γραφείο) αλλά είμαι ευχαριστήμένη και με τόσες που έκανα. Πάντως το καταευχαριστήθηκα και πιστεύω ότι θα μου λείψει όλη αυτή η διαδικασία. Φιλιά πολλά για καληνύχτα!

4 σχόλια:

  1. λατρεύω ότι εχει σχέση με Χριστούγεννα!!!Η κάρτα σου είναι τέλεια και η ανάγλυφη αποτύπωση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάάάάάρα πολύ όμορφη η καρτούλα σου... ελπίζω να μη σε έβαλα σε έξοδα, χαχαχα

    Μια χαρά κάνει για την πρόκληση, δεν έχει σημασία το μέγεθος της τεχνικής.

    Ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή