Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Έχουμε νικήτριες!!!

Σήμερα είναι η μέρα που πρέπει να επιλέξω τους νικητές για τα δωράκια μου! Μέχρι εχθές είχατε περιθώριο να δηλώσετε συμμετοχή, οπότε σήμερα είναι η μέρα της κλήρωσης.
Οι συμμετοχές είναι 26

και θέλω να σας ευχαριστήσω θερμά για τις υπέροχες ευχές σας.

Στην κλήρωση με βοήθησαν τα κορίτσια μου, που τράβηξαν τα χαρτάκια με τις νικήτριες. Τράβηξα και βίντεο που φαίνεται όλη η διαδικασία αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να το ανεβάσω.
Μετά την κλήρωση προέκυψαν τα παρακάτω αποτελέσματα :
Η πρώτη νικήτρια είναι η
και η δεύτερη η

Συγχαρητήρια κορίτσια!!! Στείλτε μου στο lefkihandicrafts@gmail.com τα στοιχεία σας για να σας αποστείλω σύντομα τα δωράκια σας.

4 σχόλια:

  1. Μπράβο κορίτσια! Καλές δημιουργίες!Ευχαριστούμε και πάλι Λευκη΄!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα
    Σε ευχαριστώ! Ήταν μια ευχάριστη έκπληξη η κλήρωσή μου για δωράκι. Εύχομαι και πάλι χρόνια πολλά στο blog σου και σε σένα ότι επιθυμείς. Να είσαι καλά μου έφτιαξες την μέρα(έξω βρέχει καταρρακτωδώς)...
    Φιλάκια!

    Υ.Γ. Αν θέλεις μπορείς να γίνεις μέλος και στο δικό μου blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο στις νικήτριες!
    Λευκή μου, σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα με αγάπη και υγεία!
    ΥΓ. Πέρνα από το "σπίτι" μου, κάνουμε ανταλλαγή δώρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή