Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Μίνι άλμπουμ - ευχολόγιο "καρδιά"

Στην προηγούμενη ανάρτησή μου σας έδειξα τι ετοίμασα για το πάρτυ της μεγάλης μου κόρης.  Σας είχα δείξει και το ευχολόγιο "καρδιά" που της είχα ετοιμάσει με σκοπό να το μετατρέψω και σε μίνι άλμπουμ με τις φωτογραφίες από εκείνη την ημέρα.
Αυτό το μίνι άλμπουμ έχω σκοπό να σας δείξω σήμερα, η δημιουργία του οποίου με ευχαρίστησε ιδιαίτερα. Δυσκολεύτηκα λίγο να προσαρμόσω τις φωτογραφίες λόγω του ιδιαίτερου σχήματος και του μικρού μεγέθους. Αναγκάστηκα να ξεφύγω λίγο από το σχήμα και να προσθέσω και κάποιες δικές μου σελίδες αλλά είμαι πολύ ευχαριστημένη από το τελικό αποτέλεσμα. Τέρμα όμως τα λόγια. Ας μιλήσουν οι εικόνες!
Το εξώφυλλο
και οι εσωτερικές σελίδες
Στο τέλος έβαλα τις σελίδες με τις ευχές και ελπίζω ότι θα είναι ένα καλό ενθύμιο για εκείνη.  Φυσικά η μικρή μου κόρη έχει ήδη αρχίσει τα παράπονα, οπότε θα πρέπει σύντομα να της ετοιμάσω ένα και εκείνης.
Σας χαιρετώ και τρέχω να ξεκινήσω τη δουλειά!!!

10 σχόλια:

  1. Τι ωραία ιδέα και τι φοβερή υλοποίηση!!!! Τυχερή η κορούλα σου που θα έχει τέτοια αναμνηστικά από τις ιδιαίτερες στιγμές και μέρες της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειναι πανέμορφο !!!!Πολύ γλυκό .Εφτιαξες μία τέλεια ανάμνηση για τα 10 γενέθλια της κορούλας σου..!Μου αρέσει πολύ και το βιβλιαράκι και τα tags !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ομορφο και εξυπνο το μινι σου Λευκη!!Να την χαιρεσαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γλυκό , όμορφο και καλοδουλεμένο!!! Να το χαίρεσαι το κοριτσάκι σου1 ΦΙλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λευκή είναι πολυ πολυ όμορφο!!! Ζηλεύω που δε μπορω να κάνω κι εγω τέτοιο! (Τα αγόρια θα μου το φέρουν στο κεφάλι!!! Χιχιχι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. λευκη μου να χαιρεσαι το κοριτσακι σου!!περναει ο καιρος πολυ γρηγορα και μια στιγμη βλεπουμε τα παιδια μας μεγαλα!!!ολες οι ετοιμασιες αλλα και το αλμπουμακι ειναι εξαιρετικα!!!χιλια μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο το αλμπουμάκι σου ΛεΥΚΗ!!!ΝΑ ΧΑΊΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΚΟΡΟΥΛΑ ΣΟΥ!ΧΙΟΛΙΟΧΡΟΝΗ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θαύμασα την εξαιρετική δουλειά σου. Να την χαίρεσαι την κορούλα σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!!!ΑΠΙΘΑΝΟ ΑΛΜΠΟΥΜ ΠΟΛΥ ΜΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΧΑΡΤΙΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΓΙΑΤΙ ΖΗΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή