Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

Σύνθεση για την πρόκληση Ιουνίου του Get Creative

Κι αφού πήρα φόρα εχθές, λέω στον εαυτό μου : "δεν κάνω και μια σύνθεση;". Ήταν ευκαιρία να χρησιμοποιήσω και τα καινούρια μου χαρτιά που ταιριάζουν νομίζω τέλεια χρωματικά με την πρόκληση για σύνθεση του Get Creative.
Αν και είχα καιρό να φτιάξω σύνθεση, αυτή τη φορά κινήθηκα πιο γρήγορα απ'ότι συνήθως. Ίσως γιατί ήξερα τι ήθελα να φτιάξω.
Έτοιμη λοιπόν η σύνθεση μου σε χρόνο ρεκόρ για τα δικά μου δεδομένα! Πρωταγωνίστρια η μικρή μου κόρη που όσο και να μεγαλώνει για μένα θα είναι πάντα η "μικρή" μου!!!
Αυτή τη φορά έβαλα και κρυμμένο journaling (δεξιά πίσω από τη φώτο) κάτι που δε συνηθίζω.
Κι εδώ το banner που έφτιαξα για τον τίτλο με τα λουλουδάκια.
Κι εδώ η χρωματική παλέτα.
Αυτά λοιπόν για σήμερα. Εύχομαι να περάσετε ένα όμορφο ΣΚ και να κάνετε πολλές βουτιές!!!


3 σχόλια:

  1. Η κόρη σου Λευκή μου είναι παραπάνω απο κούκλα!!!! Και η σελίδα φοβερη με πολυ ζωντανά χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπεροχο στήσιμο, φοβερή φωτό, και ωραίος συνδυασμος των χαρτιών ... Λευκή ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο Get Creative!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανέμορφη σύνθεση και φατσούλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή