Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Να τα πούμε;

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλη την παρέα!!! Εύχομαι ΥΓΕΙΑ και ΕΥΤΥΧΙΑ σε όλον τον κόσμο. Να είστε καλά και να περάσετε όμορφα με τις οικογένειές σας.
Χάθηκα πραγματικά τις τελευταίες ημέρες αλλά οι προετοιμασίες για τα Χριστούγεννα δεν μου άφηναν και πολύ ελεύθερο χρόνο. Σχολικές και μη χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις, επισκέψεις και άλλα με κράτησαν μακριά σας. Δεν καθόμουνα όμως! Όλο και κάτι έφτιαχνα και θα σας τα δείξω προσεχώς. Προς το παρόν θέλω πολύ να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τη "μπογκοφίλη" Γιασμίν για την τιμή που μου έκανε, προσφέροντάς μου ένα βραβείο αποκλειστικά για εμένα. Μου το χαρίζει για την επίσκεψή μου στο νηπιαγωγείο της κόρης για να φτιάξουμε χριστουγεννιάτικες καρτούλες με τα παιδιά.
Ειλικρινά με συγκινεί ιδιαίτερα. Είμαι σίγουρη ότι όλες οι μανούλες θα χαίρονταν και το ίδιο νιώθω κι εγώ.
Ξέρω ότι φέτος τα Χριστούγεννα για κάποιους ίσως είναι πιο δύσκολα από τις προηγούμενες χρονιές. Δεν πρέπει όμως να το βάλουμε κάτω και να αντισταθούμε. Ας δώσουμε φέτος περισσότερη ΑΓΑΠΗ από τις άλλες φορές για να ξορκίσουμε το κακό!
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!

2 σχόλια: