Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

ΤΑ ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ

Μέρα που είναι, είπα να σας γλυκάνω λιγάκι γι' αυτό κοπιάστε να κεραστείτε χριστουγεννιάτικα μπισκότα απ' τα χεράκια μου!
Εχθές, παραμονή Χριστουγέννων, γιόρταζε η νύφη μου και θέλησα να της προσφέρω και κάτι χειροποίητο. Έτσι ετοίμασα ένα κουτί με χριστουγεννιάτικα μπισκότα σε στικ ή σκέτα διακοσμημένα με γλάσο. Ορίστε το δωράκι μου
Ευχαριστήθηκα πολύ τη διαδικασία αν και ήταν περισσότερο χρονοβόρα απ' ότι υπολόγιζα. Το αποτέλεσμα όμως με ικανοποίησε αρκετά και το ίδιο και εκείνη. Εδώ είναι τα μπισκοτάκια έτοιμα πριν τα συσκευάσω για να τα δείτε καλύτερα.

Και για να δικαιολογήσω και τον τίτλο μου σήμερα σας δείχνω και τι άλλο έφτιαξα την εβδομάδα που μας πέρασε.
Χριστουγεννιάτικα κεκάκια διακοσμημένα με γλάσο σοκολάτας και χρωματιστή τρούφα για τον μπουφέ της χριστουγεννιάτικης γιορτής στο νηπιαγωγείο. Έγιναν ανάρπαστα!
Και φυσικά δεύτερη δόση χριστουγεννιάτικα μπισκοτόσπιτα για να δωρίσουμε στις αγαπημένες δασκάλες.
Συνοδεύονταν και με την αντίστοιχη κάρτα γραμμένη απ' τα κορίτσια αλλά δυστυχώς δεν πρόλαβα να τις φωτογραφίσω.
Ελπίζω να σας γλύκανα αρκετά. Τώρα με πιστεύεται που λέω ότι δεν καθόμουνα;

Υ.Σ. Μη νομίζετε ότι είμαι άριστη μαγείρισσα. Απλά μου αρέσει το διακοσμητικό κομμάτι και γι' αυτό καταπιάνομαι και με την κουζίνα. Κατά τα άλλα, κάνω μόνο τα απαραίτητα αλλά μην το πείτε πουθενά!




3 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά! Με υγεία αγάπη και ευτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πωπωπωπω... Ανέβηκε το ζάχαρο στα ύψη!! Χαχαχαχα... Χρόνια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΛΕΥΚΗ ΜΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ .ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ.ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΑΣ ΧΟΡΤΑΣΕ ΠΟΛΥ.ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΜΑΣ ΟΜΩΣ ΟΧΙ ΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗΓΗ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ. ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ.
    Υ.Γ. ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΗΡΕΣ;
    ΚΑΛΗ!!!!!!!!!!!ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΠΛΟΚΟΠΑΡΕΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή