Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Τα πρώτα μου γούρια!

Βρισκόμαστε ήδη στην τελική ευθεία για τις γιορτές και σκέφτηκα να σας δείξω μερικά πράγματα που ετοίμασα εν όψη των εορτών.
Φέτος πήρα απόφαση μετά από πολλά χρόνια να φτιάξω κρεμαστά γούρια για το καλό της νέας χρονιάς που έρχεται. Η αλήθεια είναι το σκέφτομαι κάθε χρόνο αλλά να που φέτος ήρθε η ώρα τους.
Πήρα λοιπόν διάφορα κρεμαστά και κορδέλες, έβαλα όλη την καλή μου διάθεση και ιδού το αποτέλεσμα:

Έχω φτιάξει και με ασημένια αλλά και με χρυσά διακοσμητικά με το σκεπτικό να καλύψω όλα τα γούστα. Αυτή είναι η πρώτη μου "φουρνιά" που θα φύγει αμέσως σε δώρα και έπεται και συνέχεια.
Ελπίζω να σας αρέσουν.

2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία τα γούρια σου Λευκή και του χρόνου!
    Έχω ένα βραβειάκι γιά σένα έλα μιά βολτίτσα να το παραλάβεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή