Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Ευτυχισμένο το 2014!!!

Καλή Χρονιά!!!! Ευτυχισμένο το 2014, γεμάτο υγεία και χαμόγελα!

Καθυστέρησα λιγάκι να ευχηθώ αλλά αυτές τις μέρες δεν είχα και πολύ χρόνο για να κάνω ανάρτηση. Φέτος αποφάσισα να αφήσω στην άκρη τα πρέπει και να ζήσω τις στιγμές! Τις μοναδικές στιγμές των Χριστουγέννων, παρέα με την οικογένειά μου και αγαπημένα πρόσωπα. Παραμέλησα το "σπιτάκι" μου όπως και το χόμπυ και προτίμησα να βγω έξω και να διασκεδάσω, να βρεθώ και να πιω κρασάκι με καλή παρέα και τόσα άλλα.
Οι δημιουργίες μου ελάχιστες αυτό το διάστημα αλλά δε μετανιώνω καθόλου. Όπως ανέφερα σε προηγούμενη ανάρτηση, φέτος έφτιαξα για πρώτη φορά γούρια για να δωρίσω στους δικούς μου ανθρώπους. Τα πρώτα δόθηκαν μέχρι τα Χριστύγεννα και ακολούθησε και δεύτερη "φουρνιά" που δόθηκε την Πρωτοχρονιά. Φωτογραφίες δεν πρόλαβα να βγάλω γιατί ουσιαστικά με το που τα έφτιαχνα, τα δώρισα κιόλας. Το ευχάριστο είναι ότι χάρηκαν οι παραλήπτες για τη χειρονομία μου.
Έφτιαξα ένα χριστουγεννιάτικο tag για να συνοδεύσει το δώρο μιας μικρής μας φίλης. Είναι ουσιαστικά το πρώτο μου κι έχω χρησιμοποιήσει την υπέροχη σφραγίδα με μία κουκλίτσα της prima.
 Το σχολείο μας για πρώτη φορά διοργάνωσε χριστουγεννιάτικο παζάρι κι έφτιαξα μερικά ημερολόγια για να ενισχύσω τη συμμετοχή των κοριτσιών μου.
Φέτος επίσης δοκίμασα να φτιάξω για πρώτη φορά το έτοιμο μπισκοτόσπιτο από το ικέα και μου άρεσε πολύ. Δεν είχα προλάβει να προμηθευτώ πολλές καραμέλες για τη διακόσμηση αλλά ακόμη και με λίγα μου άρεσε το τελικό αποτέλεσμα.
Και φυσικά το δέντρο μας που στόλιζε το σπίτι όλες αυτές τις μέρες και αγκάλιασε τα δώρα των αγαπημένων μας.

Κατά τα άλλα το πρόγραμμα των ημερών περιλάμβανε βόλτες, επισκέψεις σε φιλικά σπίτια, καλή παρέα για μικρούς και μεγάλους και θετική διάθεση για να περάσουμε όλοι καλά. Μπορεί να μην πήγαμε κάποιο ταξίδι, αλλά δε στερηθήκαμε καθόλου το κέφι και τη χαρά. Τα κορίτσια νομίζω το χάρηκαν με το παραπάνω.
Κι επειδή η μικρή μου γιόρταζε κιόλας, της ετοίμασα και κεράσματα για να πάει σήμερα στο σχολείο. Την ιδέα την πήρα από μια φίλη και την "έκλεψα" αμέσως! Χάρτινα ρολά από χαρτί υγείας, τυλιγμένα με χαρτί περιτυλίγματος, γεμισμένα με καραμέλες και σοκολατάκια και τυλιγμένα σαν καραμελίτσες.
Κλείνοντας, θέλω να πω ότι για τη φετινή χρονιά εύχομαι να αφήσω τα "πρέπει" στην άκρη όσο μπορώ και να κρατήσω τα "θέλω" όσο πιο σφιχτά γίνεται!!!

1 σχόλιο:

  1. Καλή χρονιά!
    Κι όμως, τόσα πράγματα έφτιαξες και είναι όλα υπέροχα!
    Καλή κι ευλογημένη χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή